Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
13 березня у Хмельницькому апеляційному суді відбувся тренінг для представників судів області, відповідальних за проведення опитування відвідувачів судів. Таке дослідження проведуть протягом березня-травня у судах області за методологією карток громадянського звітування (КГЗ). Ця методика входить до системи оцінювання роботи суду (СОРС). Мета – з’ясувати, наскільки громадськість задоволена якістю роботи судових органів.
"Відкритість суду підвищує довіру до нас", - з такими словами до присутніх звернувся Сергій Болотін, голова Хмельницького апеляційного суду. Він акцентував на важливості дослухатися до думки громадськості і закликав усіх до плідної роботи.
Технічну допомогу у проведенні опитування судам надає БО "Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги" за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя».
Віталій Місяць, виконавчий директор БО "Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги", і Роман Рачок, експерт цієї організації з проведення дослідження, розповіли, чому так важливо аналізувати зворотній зв’язок користувачів судових послуг. Вони детально проаналізували усі етапи опитування і правила заповнення анкет.
Психолог Алла Андрейчак розповіла, як долати небажання відвідувачів долучатися до опитування та які прийоми ефективної комунікації слід застосовувати.