Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Короткі методичні рекомендації
|
Найменування державного органу
|
Місцезнаходження державного органу
|
|
Посада
|
Категорія
|
Найменування структурного підрозділу
|
Інформація про дату оприлюднення оголошення
|
Кінцевий термін прийняття документів
|
Основні вимоги до кандидатів
|
Контактний телефон (із зазначенням міжміського коду)
|
|||
|
|
район
|
найменування населеного пункту
|
|
|
|
|
день
|
місяць
|
рік
|
|
||
|
Житомирська область
|
||||||||||||
1
|
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
|
|
м. Житомир
|
Провідний спеціаліст - адміністратор
(9 вакансій)
|
В
|
Територіальний сервісний центр №1841 (на правах відділу, м. Житомир)
|
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
|
*те
|
ж
|
саме*
|
(0412) 419-326, 407-834
|
||
2
|
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
|
|
м. Житомир
|
Провідний спеціаліст - адміністратор
(3 вакансії)
|
В
|
Територіальний сервісний центр №1842 (на правах відділу, м. Бердичів)
|
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
|
*те
|
ж
|
саме*
|
Згідно з умовами проведення конкурсу
|
(0412) 419-326, 407-834
|
|
3
|
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
|
|
м. Житомир
|
Провідний спеціаліст - адміністратор
(3 вакансії)
|
В
|
Територіальний сервісний центр №1843 (на правах відділу, м. Коростень)
|
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
|
*те
|
ж
|
саме*
|
Згідно з умовами проведення конкурсу
|
(0412) 419-326, 407-834
|
|
4
|
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
|
|
м. Житомир
|
Провідний спеціаліст - адміністратор
(3 вакансії)
|
В
|
Територіальний сервісний центр №1844 (на правах відділу, м. Новоград-Волинський)
|
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
|
*те
|
ж
|
саме*
|
Згідно з умовами проведення конкурсу
|
(0412) 419-326, 407-834
|
|
5
|
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
|
|
м. Житомир
|
Провідний спеціаліст - адміністратор
(2 вакансії)
|
В
|
Територіальний сервісний центр №1845 (на правах відділу, м. Радомишль)
|
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
|
*те
|
ж
|
саме*
|
Згідно з умовами проведення конкурсу
|
(0412) 419-326, 407-834
|
Загальні умови
|
|
Посадові обов’язки
|
1. Здійснювати керівництво діяльністю відділу управління, розподіляти обов'язки між працівниками, очолювати та контролювати їх роботу.
2. Разом з начальником управління складати штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати працівників згідно кошторису. Складати кошторис та помісячний план асигнувань згідно лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування виданих районною державною адміністрацією.
3. Слідкувати за правильним використанням коштів в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління, вести бухгалтерський облік грошових коштів, матеріальних цінностей та основних засобів.
4. Здійснювати контроль за правильним і економічним використанням грошових коштів і їх призначенням.
5. Складати квартальну та річну періодичну звітність і подавати вищестоящим організаціям по державному бюджету.
6. Вести бухгалтерський облік по надходженню коштів та їх використанню з фонду захисту інвалідів для виплати компенсацій взамін путівок.
7. Контролювати правильність розрахунків з банківськими установами по виплачених пільгах, допомогах та субсидіях.
8. Брати участь у проведенні інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей. Здійснювати контроль за правильним призначенням і виплатою допомог, пільг та компенсацій.
9. Забезпечувати якісний внутрішній контроль та внутрішній аудит за фінансово-господарською діяльністю управління для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів по нарахуванню і виплаті заробітної плати працівникам та утримання управління, по виплаті адресних допомог сім’ям з дітьми і матерям-героїням, пільг та компенсацій ветеранам війни, житлових субсидій населенню, компенсацій постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, компенсації інвалідам, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог та удосконалення системи управління, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності.
10. Виконання функцій з підготовки проектів нормативно-правових актів з питань віднесених до компетенції відділу.
11. Виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності відділу;
12. Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку.
|
Умови оплати праці
|
Посадовий оклад - 3101грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстроково
|
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка (форма № П-2ДС);
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік;
Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
|
|
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Іванов Іван Іванович,
ХХХХ@ХХ.ХХ
|
Вимоги до професійної компетентності
|
||
Загальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
вища
|
2
|
Досвід роботи
|
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року [I9]
|
3
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
1
|
Освіта
|
Вища освіта фінансово-економічного спрямування [I11]
|
2
|
Знання законодавства
|
1) Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;
4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;
5) Бюджетний Кодекс України;
6) Кодекс законів про працю України;
7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;
8) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;
9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;
10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.
|
3
|
Професійні чи технічні знання
|
Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
|
4
|
Спеціальний досвід роботи
|
досвід роботи на посаді бухгалтера
|
5
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування
|
6
|
1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтовувати власну позицію;
3) досягнення кінцевих результатів.
|
|
7
|
Прийняття ефективних рішень
|
1) вміння вирішувати комплексні завдання;
2) забезпечення співвідношення ціни і якості;
3) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
4) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
5) вміння працювати з великими масивами інформації;
6) вміння працювати при багатозадачності;
7) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.
|
8
|
Комунікації та взаємодія
|
1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість.
|
9
|
Впровадження змін
|
1) реалізація плану змін;
2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
3) оцінка ефективності здійснених змін.
|
10
|
Управління організацією роботи та персоналом
|
1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) управління якісним обслуговуванням;
4) вміння працювати в команді та керувати командою;
5) мотивування;
6) оцінка і розвиток підлеглих;
7) вміння розв’язання конфліктів.
|
11
|
Особистісні компетенції
|
1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;
5) дипломатичність та гнучкість;
6) незалежність та ініціативність;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
Загальні умови
|
|
Посадові обов’язки
|
Провідний спеціаліст територіального сервісного центру РСЦ МВС в Хмельницькій області здійснює прийом громадян, посадових осіб з питань, що стосуються реєстраційної діяльності.
Приймає рішення та несе персональну відповідальність щодо реєстрації, перереєстрації та зняття з обліку автомототранспорту.
Здійснює контроль за роботою операторів комп’ютерного набору під час проведення реєстраційних операцій.
Видає акти технічного огляду транспортних засобів для переобладнання.
Забезпечує перевірку всіх транспортних засобів за наявними автоматизованими інформаційно-пошуковими системами.
Забезпечує надання відомостей про зареєстровані ТЗ та відомості про їх власників виключно власникам ТЗ про зареєстровані за ними ТЗ, за запитами судів, органів місцевого самоврядування, Національної поліції України, органів прокуратури, органів держаної податкової служби, державних виконавці, нотаріусів, органів Служби безпеки України та інших органів державної влади (посадових осіб), якщо запит зроблено у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, страхових компаній у разі необхідності встановлення обставин страхових випадків.
Вносить інформацію про накладення та зняття обмежень на транспортні засоби, стосовно яких є ухвала суду про накладення арешту або заборону зняття з обліку, чи постанова державного виконавця про накладення арешту.
Здійснює перевірку транспортних засобів по базі даних Генерального Секретаріату Інтерпол за запитами територіальних сервісних центрів МВС в Хмельницькій області.
Виконує інші повноваження, передбачені законодавством України, відомчими нормативно-правовими актами.
|
Умови оплати праці
|
Посадовий оклад – 2240 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстроково
|
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
|
|
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Петров Петро Петрович
ХХХХ@ХХХ.ХХ
|
Вимоги до професійної компетентності
|
||
Загальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
вища
|
|
||
2
|
______
|
|
3
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
1
|
Освіта
|
|
2
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Закон України «Про дорожній Рух», постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів», від 08 травня 1993 року №340 «Положення про порядок видачі посвідчення водія та допуску громадян до керування транспортними засобами».
|
3
|
Професійні знання
|
відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів
|
4
|
1) вміння працювати з інформацією;
2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
4) вміння вирішувати комплексні завдання;
5) вміння ефективно використовувати ресурси;
6) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати
|
|
5
|
Командна робота та взаємодія
|
1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими;
3) вміння надавати зворотній зв’язок
|
6
|
Сприйняття змін
|
1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
|
7
|
Технічні вміння
|
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
|
8
|
Особисті компетенції
|
1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість;
5) креативність та ініціативність;
6) орієнтація на саморозвиток;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях.
|