flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Короткі методичні рекомендації щодо оприлюднення інформації про вакантну посаду державної служби та оголошення про проведення конкурсу.

06 липня 2016, 09:43

 Короткі методичні рекомендації

щодо оприлюднення інформації про вакантну посаду державної служби та оголошення про проведення конкурсу
 
Відповідно до ст. 21 Закону України “Про державну службу” вступ на державну службу здійснюється шляхом призначення громадянина України на посаду державної служби за результатами конкурсу.
 
Згідно абзацу 2 п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби” суб’єкт призначення або керівник державної служби в державному органі, юрисдикція якого поширюється на територію однієї або кількох областей, мм. Києва або Севастополя, одного або кількох районів, надсилає Міжрегіональному управлінню Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях на електронну адресу vacancy1@nads.gov.ua рішення про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу за формою згідно з додатком 1 до вищезазначеної постанови в електронній формі (скановану копію наказу у форматі .pdf та умови проведення конкурсу у форматі .doc або .docx) не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня підписання відповідного рішення.
 
Вимоги до електронного листа та документів
 
Оскільки на зазначену адресу приходять листи з 3-х областей (Вінницької, Житомирської та Хмельницької) просимо у темі листа обов’язково вказувати область та коротку назву органу.
 
Якщо інформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби не доступна у форматі .pdf, .doc або .docx, відповідне рішення про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу будуть повернуті відповідному органу без розгляду шляхом надсилання повідомлення електронною поштою.
Якщо інформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби надана у форматі .pdf, .doc або .docx, але містить пункти, які не відповідають чинному законодавству, то в день отримання такого листа на електронну адресу vacancy1@nads.gov.ua або на наступний робочий день Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях відповідному органу буде направлено на електронну адресу лист-відповідь із зазначенням пунктів, які потребують виправлення. Після виправлення зазначених пунктів документи повним пакетом (рішення про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу) можна подати повторно.
 
До пакету документів додається таблиця переліку посад (додаток 1-1).
Наприклад:
 
Найменування державного органу
Місцезнаходження державного органу
 
Посада
Категорія
Найменування структурного підрозділу
Інформація про дату оприлюднення оголошення
Кінцевий термін прийняття документів
Основні вимоги до кандидатів
Контактний телефон (із зазначенням міжміського коду)
 
 
район
найменування населеного пункту
 
 
 
 
день
місяць
рік
 
 
Житомирська область
1
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
 
м. Житомир
Провідний спеціаліст - адміністратор
(9 вакансій)
В
Територіальний сервісний центр №1841 (на правах відділу, м. Житомир)
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
*те
ж
саме*
(0412) 419-326, 407-834
2
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
 
м. Житомир
Провідний спеціаліст - адміністратор
(3 вакансії)
В
Територіальний сервісний центр №1842 (на правах відділу, м. Бердичів)
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
*те
ж
саме*
Згідно з умовами проведення конкурсу
(0412) 419-326, 407-834
3
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
 
м. Житомир
Провідний спеціаліст - адміністратор
(3 вакансії)
В
Територіальний сервісний центр №1843 (на правах відділу, м. Коростень)
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
*те
ж
саме*
Згідно з умовами проведення конкурсу
(0412) 419-326, 407-834
4
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
 
м. Житомир
Провідний спеціаліст - адміністратор
(3 вакансії)
В
Територіальний сервісний центр №1844 (на правах відділу, м. Новоград-Волинський)
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
*те
ж
саме*
Згідно з умовами проведення конкурсу
(0412) 419-326, 407-834
5
Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
 
м. Житомир
Провідний спеціаліст - адміністратор
(2 вакансії)
В
Територіальний сервісний центр №1845 (на правах відділу, м. Радомишль)
Залиште пустим
*заповнюється Міжрегіональним управлінням Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях*
*те
ж
саме*
Згідно з умовами проведення конкурсу
(0412) 419-326, 407-834
 
Тобто ваш електронний лист має містити:
1.                  скан наказу у форматі . pdf
2.                  таблиця з переліком посад
3.                  файли умов у форматі .doc або .docx (стільки файлів, скільки зазначено в таблиці)
 
Визначення дати проведення конкурсу
 
            Зверніть увагу, що розраховувати дату проведення конкурсу необхідно, виходячи з нижчезазначеного.
1.      Не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня підписання рішення про проведення конкурсу суб’єкт призначення або керівник державної служби в державному органі, юрисдикція якого поширюється на територію однієї або кількох областей, мм. Києва або Севастополя, одного або кількох районів надсилає документи на електронну адресу vacancy1@nads.gov.ua Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях.
2.      Управління в день надходження електронного листа або на наступний робочий день розглядає подані документи, та, якщо зауважень до них немає, надсилає до Нацдержслужби для оприлюднення.
Зверніть увагу: зауваження до поданих документів можуть бути! На даний час зауваження зустрічаються приблизно в 85% надходжень, такі документи повертаються на виправлення, а це означає, що необхідно закладати більше часу для зазначеної процедури при роздахунку дати конкурсу.
3.      Нацдержслужба в день надходження документів або на наступний робочий день публікує інформацію на своєму сайті у розділі Вакансії державної служби, підрозділі Інформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби (http://nads.gov.ua/page/informaciya-pro-ogoloshennya-konkursu-na-zaynyattya-vakantnyh-posad-derzhavnoyi-sluzhby).
4.      З дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Нацдержслужби відраховується строк подання документів для участі в конкурсі - не менше 15 та більше 30 календарних днів (п. 5 ст. 23 Закону України “Про державну службу”).
5.      Згідно абзацу 3 п. 21 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 служба управління персоналом державного органу, в якому оголошено конкурс, проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам у триденний строк з дня їх надходження та повідомляє кандидату про результати такої перевірки у той самий строк.
Зверніть увагу: документи для участі в конкурсі можуть бути подані в останній день подачі документів декількома кандидатами! Закладайте для процедури перевірки документів та повідомлення кандидату про результати такої перевірки стільки часу, скільки необхідно, виходячи з вашої завантаженості. Якщо ви впевнені, що впораєтесь з зазначеним завданням швидше, можете закладати в розрахунок дати конкурсу меньше часу.
  1. Відповідно доКороткої інструкції з проходження тестування (додається, додаток 1-2) за два дні до початку проходження тестування, на адресу адміністратора (test@nads.gov.ua) повинна надійти інформація про кожного кандидата (П.І.Б., дата складання тесту та бажаний час), для створення відповідного запису.
    Зверніть увагу: інформацію про кандидатів ви можете подавати лише після закінчення терміну подачі документів, їх перевірки та визначення скількох кандидатів допущено до участі у конкурсі.
 
Також уверніть увагу, що відповідно до п. 5 ст. 254 Цивільного кодексу України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
 
Умови проведення конкурсу
 
При розробці умов проведення конкурсу необхідно керуватися Законом України “Про державну службу”, постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби” та наказом Нацдержслужби від 6 квітня 2016 року №72 “Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»” (всі посилання на нормативно-правові акти діючі та актуальні, розміщені на сайті Верховної Ради України зі всіма офіційними змінами, натискайте клавішу CTRL і одночасно клацайте мишкою по назві документу для відкриття).
 
Зразок умов проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б”
 
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” [I1] - начальника відділу фінансового забезпечення – головного бухгалтера управління соціальної та молодіжної політики Хмільницької районної державної адміністрації Вінницької [I2] області
 
Загальні умови
Посадові обов’язки
1. Здійснювати керівництво діяльністю відділу управління, розподіляти обов'язки між працівниками, очолювати та контролювати їх роботу.
2. Разом з начальником управління складати штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати працівників згідно кошторису. Складати кошторис та помісячний план асигнувань згідно лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування виданих районною державною адміністрацією.
3. Слідкувати за правильним використанням коштів в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління, вести бухгалтерський облік грошових коштів, матеріальних цінностей та основних засобів.
4. Здійснювати контроль за правильним і економічним використанням грошових коштів і їх призначенням.
5. Складати квартальну та річну періодичну звітність і подавати вищестоящим організаціям по державному бюджету.
6. Вести бухгалтерський облік по надходженню коштів та їх використанню з фонду захисту інвалідів для виплати компенсацій взамін путівок.
7. Контролювати правильність розрахунків з банківськими установами по виплачених пільгах, допомогах та субсидіях.
8. Брати участь у проведенні інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей. Здійснювати контроль за правильним призначенням і виплатою допомог, пільг та компенсацій.
9. Забезпечувати якісний внутрішній контроль та внутрішній аудит за фінансово-господарською діяльністю управління для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів по нарахуванню і виплаті заробітної плати працівникам та утримання управління, по виплаті адресних допомог сім’ям з дітьми і матерям-героїням, пільг та компенсацій ветеранам війни, житлових субсидій населенню, компенсацій постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, компенсації інвалідам, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог та удосконалення системи управління, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності.
10. Виконання функцій з підготовки проектів нормативно-правових актів з питань віднесених до компетенції відділу.
11. Виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності відділу;
12. Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку.
Умови оплати праці
Посадовий оклад - 3101грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Безстроково
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка (форма № П-2ДС);
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік;
Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу
8 липня 2016 року[I4] , початок о 10.00 год.
за адресою 22000, Вінницька область[I5] , м. Хмільник, вул. Столярчука, 17
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Іванов Іван Іванович,
тел. (04338)[I6]  Х-ХХ-ХХ
ХХХХ@ХХ.ХХ
 
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1
Освіта
вища
2
Досвід роботи
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року [I9] 
3
Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою
1
Освіта
2
Знання законодавства
1) Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;
4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;
5) Бюджетний Кодекс України;
6) Кодекс законів про працю України;
7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;
8) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;
9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;
10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.
3
Професійні чи технічні знання
Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
4
Спеціальний досвід роботи
досвід роботи на посаді бухгалтера
5
Знання сучасних інформаційних технологій
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування
6
1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтовувати власну позицію;
3) досягнення кінцевих результатів.
7
Прийняття ефективних рішень
1) вміння вирішувати комплексні завдання;
2) забезпечення співвідношення ціни і якості;
3) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
4) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
5) вміння працювати з великими масивами інформації;
6) вміння працювати при багатозадачності;
7) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.
8
Комунікації та взаємодія
1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість.
9
Впровадження змін
1) реалізація плану змін;
2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
3) оцінка ефективності здійснених змін.
10
Управління організацією роботи та персоналом
1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) управління якісним обслуговуванням;
4) вміння працювати в команді та керувати командою;
5) мотивування;
6) оцінка і розвиток підлеглих;
7) вміння розв’язання конфліктів.
11
Особистісні компетенції
1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;
5) дипломатичність та гнучкість;
6) незалежність та ініціативність;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях.
 
Зразок умов проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В”
 
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» [WU13] 
провідного спеціаліста територіального сервісного центру №6842 (м.Дунаївці) регіонального сервісного центру
МВС в Хмельницькій [WU14] області
 
Загальні умови
Посадові обов’язки
Провідний спеціаліст територіального сервісного центру РСЦ МВС в Хмельницькій області здійснює прийом громадян, посадових осіб з питань, що стосуються реєстраційної діяльності.
Приймає рішення та несе персональну відповідальність щодо реєстрації, перереєстрації та зняття з обліку автомототранспорту.
Здійснює контроль за роботою операторів комп’ютерного набору під час проведення реєстраційних операцій.
Видає акти технічного огляду транспортних засобів для переобладнання.
Забезпечує перевірку всіх транспортних засобів за наявними автоматизованими інформаційно-пошуковими системами.
Забезпечує надання відомостей про зареєстровані ТЗ та відомості про їх власників виключно власникам ТЗ про зареєстровані за ними ТЗ, за запитами судів, органів місцевого самоврядування, Національної поліції України, органів прокуратури, органів держаної податкової служби, державних виконавці, нотаріусів, органів Служби безпеки України та інших органів державної влади (посадових осіб), якщо запит зроблено у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, страхових компаній у разі необхідності встановлення обставин страхових випадків.
Вносить інформацію про накладення та зняття обмежень на транспортні засоби, стосовно яких є ухвала суду про накладення арешту або заборону зняття з обліку, чи постанова державного виконавця про накладення арешту.
Здійснює перевірку транспортних засобів по базі даних Генерального Секретаріату Інтерпол за запитами територіальних сервісних центрів МВС в Хмельницькій області.
Виконує інші повноваження, передбачені законодавством України, відомчими нормативно-правовими актами.
Умови оплати праці
Посадовий оклад – 2240 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Безстроково
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу
з 04 по 08 липня [WU16] 2016 року, о 10.00
29000, м. Хмельницький, [WU17] вул. Західно-окружна, 11/1
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Петров Петро Петрович
тел. (0382) [WU18] ХХ-ХХ-ХХ
ХХХХ@ХХХ.ХХ
 
 
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1
Освіта
вища
 
2
______
3
Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою
1
Освіта
2
Знання законодавства
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Закон України «Про дорожній Рух», постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів», від 08 травня 1993 року №340 «Положення про порядок видачі посвідчення водія та допуску громадян до керування транспортними засобами».
3
Професійні знання
відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів
4
1) вміння працювати з інформацією;
2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
4) вміння вирішувати комплексні завдання;
5) вміння ефективно використовувати ресурси;
6) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати
5
Командна робота та взаємодія
1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими;
3) вміння надавати зворотній зв’язок
6
Сприйняття змін
1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7
Технічні вміння
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
8
Особисті компетенції
1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість;
5) креативність та ініціативність;
6) орієнтація на саморозвиток;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях.
 
  
            Якщо оголошується конкурс на зайняття кількох однакових вакантних посад в одному органі, то це вказується в шапці умов:
 
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» –
провідних спеціалістів територіального сервісного центру №6844 (м.Старокостянтинів) регіонального сервісного центру
МВС в Хмельницькій області
(2 посади)
 
Розгляд поданих документів
 
Міжрегіональне управління Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях розглядає подані документи та:
·                     Якщо зауважень до них немає, то надсилає до НАДС, про що органу, який проводить конкурс, надсилається електронний лист з повідомленням;
·                     Якщо зауваження до документів є, то зв’язується з органом, який проводить конкурс, по електронній пошті чи за телефоном, вказаним в умовах проведення конкурсу для усунення недоліків (будь ласка, слідкуйте за електронною поштою 1-2 дня після надсилання документів для оперативного вирішення проблем, які можуть виникнути).
 
Якщо ви отримали повідомлення про те, що ваші документи надіслані до НАДС, чекайте на їх опублікування у розділі Вакансії державної служби, підрозділіІнформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби (http://nads.gov.ua/page/informaciya-pro-ogoloshennya-konkursu-na-zaynyattya-vakantnyh-posad-derzhavnoyi-sluzhby), вони мають з’явитися у день отримання повідомлення або на наступний робочий день.
 
Після закінчення строку подання документів, їх перевірки та повідомлення кандидату про результати такої перевірки не забудьте за два дні до конкурсу надіслати на на адресу адміністратора НАДС (test@nads.gov.ua) інформацію про кожного кандидата (П.І.Б., дата складання тесту та бажаний час), для створення відповідного облікового запису для проходження тестування (логін і пароль).
 

Дані Методичні рекомендації щодо оприлюднення інформації про вакантну посаду державної служби та оголошення про проведення конкурсу не є істиною в останній інстанції, однак вони відображають стан справ на даний момент. До них можуть бути внесені зміни до доповнення, про що вам буде повідомлено.
 

 [I1]Обов’язково зазначити категорію посади
 [I2]Обов’язково вказати область
 [WU3]Перелік документів відповідно до ст. 25 Закону України “Про державну службу”. Забороняється вимагати документи, які не передбачені зазначеною статтею!
 [I4]Зверніть увагу на дату проведення конкурсу. Не зазначайте її надто рано, ви можете не встигнути витримати усі процедури згідно законодавства
 [I5]Зазначайте поштовий індекс та область, оскільки кандидати мають право подати документи поштою
 [I6]Телефонний код зазначати міжміський, а не міжрайонний
 [I7]Відповідно до п.1 ст. 19 Закону України “Про державну службу”
 [I8]Взяти до уваги, що згідно п.п.2 п.2 розділу XV Закону України “Про вищу освіту» від 1 липня 2014 року №1556-VII: - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повна вища освіта) після набрання чинності цим Законом прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра
 [I9]Відповідно до ст. 20 Закону України “Про державну службу”
 [WU10]Спеціальні вимоги згідно додатку 3 наказу Нацдержслужби 6 квітня 2016 року №72 "Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»"
 [I11]Або можна уточнити галузі знань та спеціальності, які необхідні для зазначеної посади (постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року №266 “Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”). Якщо спеціальних вимог щодо освіти немає - прочерк
 [WU12]В пунтах 6-11 спеціальних вимог вибрати одне або декілька необхідних значень. Зазначайте лише ті пункти, які дійно необхідні, оскільки вони ВСІ в подальшому мають бути оцінені при проведенні конкурсу
 [WU13]Обов’язково зазначити категорію посади
 [WU14]Обов’язково вказати область
 [WU15]Перелік документів відповідно до ст. 25 Закону України “Про державну службу”. Забороняється вимагати документи, які не передбачені зазначеною статтею!
 [WU16]Зверніть увагу на дату проведення конкурсу. Не зазначайте її надто рано, ви можете не встигнути витримати усі процедури згідно законодавства
 [WU17]Зазначайте поштовий індекс та область, оскільки кандидати мають право подати документи поштою
 [WU18]Телефонний код зазначати міжміський, а не міжрайонний
 [WU19]Відповідно до п.1 ст. 19 Закону України “Про державну службу”
 [WU20]Взяти до уваги, що згідно п.п.4 п.2 розділу XV Закону України “Про вищу освіту" від 1 липня 2014 року №1556-VII: - після набрання чинності цим Законом диплом про вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста (початкова вища освіта) прирівнюється до диплома про вищу освіту за освітньо-професійним ступенем молодшого бакалавра)
 [WU21]Пункти Досвід роботи та Володіння державною мовою відповідно до п.5 ст. 20 Закону України “Про державну службу”
 [WU22]Спеціальні вимоги згідно додатку 4 наказу Нацдержслужби 6 квітня 2016 року №72 "Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»"
 [WU23]Можна уточнити галузі знань та спеціальності, які необхідні для зазначеної посади (постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року №266 “Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”). Якщо спеціальних вимог щодо освіти немає - прочерк
 [WU24]В пунтах 4-8 спеціальних вимог вибрати одне або декілька необхідних значень. Зазначайте лише ті пункти, які дійно необхідні, оскільки вони ВСІ в подальшому мають бути оцінені при проведенні конкурсу